12 apríl 2008

Strumpapróf

Ég tók strumpapróf og þetta er sá strumpur sem ég á mest sameiginlegt með :) Er einhver hissa á því hehe  :)

hér er strumpaprófið 

13 ummæli:

brynjalilla sagði...

http://bluebuddies.com/smurf_fun/smurf_personality_test/painter_smurf.htm,

ég var painter smurf, skemmtilegt í morgunsárið og kemur heldur ekki á óvart, knús

Nafnlaus sagði...

Heil & sæl Harpa mín:-)
Hvernig er heilsan á minni?
Á ekkert að fara að blogga?
Gangi þér nú vel á lokasprettinum elskan:-)
Kv úr Kópó
Sólveig fatlafól

Nafnlaus sagði...

Congrats með prinsinn!
knús og kossar til ykkar!

Nafnlaus sagði...

Elsku Harpa mín, innilega til hamingju með prinsinn:-)
Vonandi heilsast ykkur vel!
Knúsi knús
Sólveig & fjölsk.

Nafnlaus sagði...

Sæl Harpa!
Mig langar að óska þér innilega til hamingju með prinsinn:) Gangi ykkur vel:)
Knús
Bergþóra

brynjalilla sagði...

ég var bara svona að spá hvað væri að frétta.... er eitthvað að gerast?

brynjalilla sagði...

Elskan til hamingju með lilla manninn

Nafnlaus sagði...

oZzy moved away a few months ago, I miss his cock,
and I'm always hungry for intercourse.
FUCK MY PUSSY!

Also visit my web page ... hcg injections
My webpage - hcg injections

Nafnlaus sagði...

It's remarkable designed for me to have a web site, which is valuable designed for my knowledge. thanks admin

Here is my page hcg injections side effects
My page > hcg for weight loss

Nafnlaus sagði...

Since the admin of this web page is working, no hesitation
very quickly it will be famous, due to its quality contents.


My web-site website

Nafnlaus sagði...

Hello my family member! I want to say that this article is awesome, nice written and include almost all
important infos. I would like to see extra posts
like this .

Stop by my site: buy guaranteed facebook likes

Nafnlaus sagði...

I am genuinely happy to read this webpage
posts which consists of plenty of valuable information, thanks
for providing such data.

Take a look at my web site - free background check

Nafnlaus sagði...

My partner and I stumbled over here from a different web address and thought I might as well check things out.
I like what I see so now i am following you. Look
forward to exploring your web page yet again.

My web page - iphone 5 jailbreak